V redni program RŠ prenesti zelo osebne
preference, predvsem na glasbenem področju in s tem povezanem tehnološkemu/medijskemu.
Uvajam torej sedaj nastajajočo radikalno zvočno sceno, ki jo je teško vmestiti
celo v muziko, kaj šele kam drugam, zato pa jo imenujmo kar zvočna umetnost.
Neposredneje povezati radijski medij
z internetovskim, ki sta sicer nekonformna, pa hvalabogu komplementarna.
Kreirati mednarodno mailing listo zainteresiranih. 'On-line' arhiv oddaj
in lastnih produkcij.
Vse to početi na način produkcije in
se pri tem ogniti pasti 'predstavljanja/reprodukcije' produktov založb
po službeni dolžnosti brez kanca ljubiteljskega. Uporabljati avtorsko glasbo
nastajajočo med mednarodno skupino znancev/sodelavcev.
Golo faktografijo razširiti na polja
idej, ki predstojijo predstavljanemu, spregovoriti tudi marsikatero o principih,
ki so pri novi muziki pogosto v raziskovanju tehnoloških možnostih, še
posebej v pristopih, ki uporabljajo računalniško algoritmično muziciranje
Ob priložnostih predati termin v roke
drugemu kreatorju/producentu v tej estetski sferi. Občasno kombinirati
radijsko oddajanje s povezavo s fizičnim prostorom (-> Galerija Kapelica).
Radijsko dejavnost bi bilo ugodno razširiti z maloštevilno distribucijo
zanimivih muzik, organizirati kakšno neposredno muzično akcijo v galeriji,
klubu. Skratka: upati, da bi se lahko nekako diferencirala/identificirala
aktivna družbica na tem interesnem področju.
|
regular Monday night broadcast on the
topic of electronic music, self-generative systems of sounds, exemplifying
technology and media approaches.
plant a seed of contemporary radical
sound art micro-scene, which evades the definitions of 'music'
internationalize this scene by the
use of internet media - combining the local radio with the non-comforming
(but luckily complementary) internet, bilingual approach (CE English),
mailing list for the people involved.
make a sound archive available for
public download
evade the dangers of representationism,
an important part is a production process, going on either at 'home' or
at some remote production place.
factographic approach should be reduced
to minimum, replaced by synthetic thinking - ideas, principles which predestined
the sound work.
combine the real and ethereal places
(gallery,...), provide the micro-distribution among people involved - the
scene itself.
|